2010-11-09

kanske vintern är på väg ändå..

Vädret idag? Det snöade och blåste lite kan man väl säga.




Bild 1. Jag försöker ta bild för att visa er som inte fått snö än hur det ser ut i Örebro idag. Tydligen ville inte snön som föll att jag skulle göra detta då man tydligt ser hur den försöker sabotera bilden..

Bild 2. Tjej som har gått hem från skolan i detta vackra väder blir tillslut också själv vacker.. eller?
(Jag fick på vägen hem en utmärkt idé.. På maskeraden ska jag klä ut mig till Tabitha i The Ring. På med ett vitt långt nattlinne och gå ut i detta väder en lite stund! Lätt som en sån där med sylt på..)

3 kommentarer:

Louise sa...

tjusig tjej! :) och den tanken har jag tänkt tidigare, med utklädnaden alltså, men inte riktigt att gå ut i det vädret. det gör jag inte frivilligt :P

fis sa...

haha, tack prupp, men du såg faktiskt värre ut än mig! :P jag tror det tilltog någon gång efter att jag kommit hem, för det var inte såå mycket snö när jag gick hem. bara småsmåsmå stickande snöflingor som slog till mig i ansiktet. som akupunktur ungefär, skitont!

och ja, det gör du nog... men hon har väl längre hår? ;) Men ändå, ballt. Du borde prova! :)

mimimimi. typ.

alexandra sa...

Nice idea! :P