2010-11-03

Mumma!

Idag har jag inte gjort mkt.
Jag har sittut och tittat på tv.. ätit lite smått och gott. tittar på liter mer tv.. åkt med mamma och minna till ICA en snabbis typ.

Men det bästa jag gjort idag, tsm med minna, är att jag bakat. Jag hittade ett recept på after eight-muffins och provade göra såna. Och dom va goda! :D Så om ca 2 timmar är det grey's så då ska jag sitta och moffa god-muffinsarna och titta på det. :)

Fast iofs så är det biggest loser på tv nu och att sitta och moffa framför tjockisar som kämpar. Det är kul. Låter hemskt.. och jag förstår hur dom kämpar och är duktiga. Men det är ändå ngt med att sitta och äta massa onyttigheter "framför" ett gäng som jobbar stenhårt på gymmet!

Så. Piis aut!

1 kommentar:

alexandra sa...

haha det är ju det bästa tillfället att moffa i sig onyttigheter :P