2014-09-09

go shorty, it's you birthday

Har tagit mig genom dag 2 på uppförsbacken innan helgen. Har varit både en helt okej dag och en bra dag! :) 
En hel del ändringar på jobbet men hey, jobbar man som teckenspråkstolk så gör man. ;) 
Hade också tagit på mig ett extra uppdrag efter min arbetstid som jag trodde skulle bli så jobbigt bara för att jag var riktigt trött efter min ordinarie arbetstid.. Men till och med det flöt på ganska så smärtfritt. :) 

Efter jobbet var det iaf dags för att dra sig iväg och fira födelsedagsbarnet Lena! (Hurra hurra hurra!)
Vi hade ordnat en ny cykel till henne eftersom att hennes blev stulen och en cykel behöver man allt! Jag tyckte den blev jättefin efter att vi renoverat den. :) 
Lena hade bakat scones av olika slag och jag som egentligen inte är så superförtjust i scones fick en favorit - blåbärsscones!! Visste inte ens att det fanns sånt men mums så gott det var! Speciellt med jordgubbsmarmelad till. ;) 
Det är dom som enligt, värdinnan själv, ser ut som bajs. :p 
Födelsedagsbarnet ville inte bjuda på en livad pose men men. Då lägger vi ut en mindre livad då. :) 
Grattis igen fina du! <3

Förövrigt så tycker jag verkligen om "småsaker". Kastman var med ikväll och hon hade sett en sak och tänkt på mig så hon köpte det. 
Är det inte jättesöta servetter?! 
Ååh jag älskar verkligen såna här saker. Sånt som räknas som "smått" tycker jag är så stort! Man blir så glad.
Tack fina vännen! 

Tjing!

Inga kommentarer: