2014-09-26

No change without challenge

Okej. Sjukheten är isch borta. Ont i halsen har jag inte mer och snuvan har minskat. Men kroppen är fortfarande slö och trött. Har iaf börjat träna igen. 

Onsdags var det gym och detsamma idag. Igår var det löpning på schemat. Men efter att haft en lite ovanlig och "traumatisk" morgon så gick det inte så bra. För mycket fokus på vad som hände och hur hunden mår för att verkligen satsa och springa. Det blev typ 4 km jogging med korta inslag av gång. Men det var jobbigt nog. Man säger väl dessutom att all träning är bra träning? Eller att lite träning är bättre än ingen? Ja hur man än säger så kan vi (läs; jag) bestämma att det var bra att jag kom ut och försökte iaf. 
 Det känns iaf som att kroppen blir lite starkare när jag tränar. Inte JÄTTEMYCKET som hänt i muskelväg men lite förändring börjar jag se. Kul med resultat! :) 
(Även om jag egentligen ser precis likadan ut som förut. ;p haha)

Inga kommentarer: