2014-09-12

Gotta get down on friday

Så har jag för första gången i mitt liv provat på backträning. En väldigt mild variant första gången men ändå. 
Spännande och tungt. :) 
Idag är det förresten fredag!! Har en jobbdag framför mig men sen lite ledigt. :) Jobbar visserligen lite extra på söndag men ändå. :) 
Jag, sambo och hund tar oss ner till Finspång efter jobbet. 
Sambon har öppet hus på jobbet imorgon så jag ska ner och titta i dom stora grottorna hur dom har det där. ^^ 
Imorgon är det vilodag också. Ganska skönt. :) 

Trevlig helg på er!
Tjing!

1 kommentar:

Anonym sa...

Do you have a spam problem on this blog; I also am
a blogger, and I was curious about your situation; we have
created some nice methods and we are looking to exchange methods with others,
please shoot me an e-mail if interested.

Here is my webpage ... ritzy-lifestyle.com