2014-09-07

Igång !

Ja! Har ju då bestämt mig och har diverse mål. Främst fysiska mål. Saker som jag vill att min kropp ska klara av. Till exempel så vill jag klara av att göra pull-ups. Hahah 
Men mycket av det jag vill klara av är grejer som jag måste träna upp ordentligt och ha riktigt mycket tålamod innan jag klarar det. Men klara det ska jag! :) 
Idag har jag då kört igång på riktigt! Ja jag har börjat på olika sätt förut men nu känns det verkligen som att jag bestämt mig på riktigt. Haha pinsamt om jag skriver det här och om en vecka har gett upp. Men jag tar risken! 
  Idag drog jag alltså med mig Emelie till gymmet och tränade lite. Riktigt skönt och jag fick verkligen energi för det jag har framför mig. Bland annat så började jag min resa mot riktiga pull-ups. Jag började med att göra såna "in reverse". Dvs att sänka ner mig själv låååångsamt med kontroll. :) Bara så. Läste ngnstans att det var en bra start och ja.. Vi provar så! :) 

Ja nu har jag tjatat nog om det för idag. ^^ 

Det kan ju inte va hur snyggt som helst på en gång. 
Tack för sällskapet Emelie! :) 

Tjing!

Inga kommentarer: