2014-09-08

Ny vecka

"Kampen" fortsätter även idag! (Jobbigt om jag REDAN hade gett upp :p)
Har lite träningsvärk lite här och där men inget jag dör av direkt. :p
Men idag var jag i lite av en formsvacka. Gav mig ut för morgonjogg idag med målet satt på 1 mil. Det gick inte. Var på väg att ge upp efter bara 1-1,5 km då det var alldeles för tungt för benen (kanske pga gårdagens träning) och att jag hade svårt att få tillräckligt med luft. Men jag kämpade på som fasen! Även om jag inte klarade hela milen så joggade jag på en bit till. Det slutade på 7,6 km på 44 minuter. Så jag hade ganska bra tempo men det är det som är lite irriterande också! Jag lyckades inte hålla nere mitt tempo så att jag kanske orkar jogga klart.. Jaja! Bättre lycka nästa gång! 

Det var iaf jätteskönt väder för en joggingtur. Sol, lagom varmt och lite små regn. :) 


Nu är det jobb som gäller resten av dagen. Hoppas ni har haft en bra start på denna vecka! :) 

Tjing!

Inga kommentarer: