2014-09-21

I need a day between saturday and sunday

Helgen börjar närmare sig sitt slut. Tråkigt! Har jobbat hela helgen, sitter på jobbet just nu och har en liten rast.
Att jobba helgen är ganska trevligt faktiskt. Det ända som är tråkigt är att jag vill ha mer ledigt samtidigt som andra har ledigt. :p 
Nog om det.

Blää jag har ngt sjukligt i min kropp som jag hoppas ska lägga sig ist för att bryta ut! Än så länge har det bra visat sig i att jag är snuvig (jobbigt nog) och då kan man ändå träna. Jag vill inte redan "ge upp" bara för att jag blir sjuk. Jag vet att det inte är som att ge upp men jag vill få in hela min nya livstil som en vana innan jag bryter den en period. För sen är det såå svårt att komma tillbaka igen. 
Vi får se hur jag mår imorgon då. ;p 

Hade inte så mkt mer att säga nu. Så..

Tjing! 

Inga kommentarer: