2014-09-23

You make me sick

Ååh vad irriterande det är ibland!!! 
Jag har ju känt mig halv sjuk. Men igår tog jag iaf ut mig på en jogg. För så länge som det bara är lite snuvigt så tänker jag träna. Det kändes JOBBIGT och tungt och det kändes som att jag + 10-15 minuter på min vanliga tid. Jag valde att inte kolla tiden alls. När jag sen sprungit färdigt (sprang milen) så såg jag att jag var 38 sekunder från mitt PB! Haha XD 
Snacka om att jag inte har ngn koll på hur snabbt jag springer eller hur lång tid det går! 

Men idag blir det en ofrivillig vilodag. Vaknade upp, fortfarande snuvig, men med halsont och allmäntillståndet känns "blää"! 
Så jag tycker det verkar lite onödigt att "risk it". :/ 
Hoppas jag blir bra PÅ EN GÅNG nu då när jag är duktig och låter bli. Så jag kan träna imorgon ist. Haha :p 

Men men, hoppas ni har en bra dag! 
Tjing! 

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch å blä för ond hals och snuva! :(