2008-10-10

...

Let me hit the stage I wanna take my bow!


Så igår var allså jag och mamma och tittade på Glada Hudik taterns "Elvis".

Det var rätt roligt.. och dom är duktiga, alla dom utvecklingsstörda och normal störda människorna. :)

Men jag blev så fruktansvärt avundsjuk på alla dom som fick vara på scenen. Det vill jag också göra. Jag saknar Tusen och En natt.. och allt som har med svenen att göra! ååh

Ialla fall. Idag blev mamma tvungen att göra det alla vuxna människor måste göra.. Jobba!

Så jag är barnvakt till min lilla minna-stuvning idag. :) Just nu dricker vi varm O'boy. Hon verkar tycka det är lika gott som jag tycker att det är.

Jag funderar också på att hjälpa mamma lite med att kanske städa lite smått och gott.


Sen kanske jag och minna ska göra stan med Matte också.. vi får se om matte känner för det. Annars kanske vi åker själva.. men men. Nu ska jag fortsätta leka med minna och drömma att jag står på scen igen! åååh va underbart!

Inga kommentarer: