2008-10-08

reunion!

okej. nu är man här i sundsvall igen.. Med en lillasyster som typ har magsjuka.. stackars lilla minna-stuvningen.
Mamma kanske är på väg hon med.. så vi får se ifall jag klara mig ÄN en gång. har ju som aldrig haft det. :p
I morgon är det iaf glada hudik-teaterns "Elvis" med utvecklignsstörda och normal störda människor. (inte jag som kommit på det, står så på affischen. :p)

Men i alla fall.. just nu sitter jag och drömmer mig till göteborg. Det är ju snart rhodos reunion. och jag vill verkligen åka. jag ska verkligen åka! visst maria och linda? :D

så jag sitter och drömmer mig bort i alla rhodos bilderna. jag vill verkligen träffa alla igen...

Zandra och Linda!!.. och Alexandra, och Rebecka.. (?) och victor. och sanna och johanna.. och.. alla! aah, jag vill verkligen!
här kommer iaf några bilde på härliga människor. :)




åh vad jag saknar ön och människorna!




Inga kommentarer: