2008-10-10

shop 'till you drop!

jao.. nu är det lite halvt kväll här.
klockan är nu 18.44 och brevid mig här i soffan sitter min kära storebror, min kära lilla syster och min kära mor. :) vi äter chips och sällskaps dricker. :)

Dagen blev ganska mycket som jag tänkt. jag var en snäll dotra och städade här. :) t.o.m. lill-stjärtens rum. Sen gick vi till kvisle och tog bussen till stan, med oss till stan följde mattemillian.
jag köpte, två par skor. klackade ;d, en tröja/klänning/whatever lix, vantar och hårnålar. Sen ville min lillasyster ha en t-shirt. det fick hon. :) för jag har en snäll dag idag. som om jag inte alltid har det. ^^ jag kanske inte shoppade tills jag droppade. men lite iaf. :p

sen började magarna kurra.. = mcdonalds here we come lix. :)

sen slutade mamma jobba och joinade oss. vi åkte hem till matte och fikade.. utan att vi behövde köpa fika! :O

skulle kanske blitt utgång för första gången i s-svall. men det får bli en annan gång.

hick hej. nu ska jag va social. :)

Inga kommentarer: