2008-10-13

good morning starshine!

här sitter jag och äter marianne godisar. dom är bra goda dom. om man bortser från min lillebror som praktiskt taget är inlåst i sitt rum där nere.. så är jag ensam hemma idag. mamma är på jobb och minnis är på dagis. ska hämta henne vid typ 15.30 eller något sånt. :)

Vart ska denna dag föra mig då? Jag tror bestämmt att det första på mitt schema är att göra mackor och ngt drickbart till frukost. sen måste jag duscha. jag känner att jag idag kanske inte är den fräschaste av dom fräschaste. men va fasiken, man kan väl inte alltid vara det heller. :p sen blir det väl, i vanlig ordning, en promenad till ICA eller ngt sånt. Sen får vi väl se igen. Borde nog söka en massa jobb idag. Madelene va ju så söt igår, ja.. det är hon alltid iofs, och kollade en massa jobb och dom som skulle kunna passa mig skickade hon till mig. Tack igen Madde !
aja, det känns som att platsen jag sitter på nu kommer va väldigt varm innan dagen är slut. ;p

ja, nu blire att hoppa omkring till lite musik medan frukosten lagas.. :)
kram /


Inga kommentarer: