2008-10-30

päron soda och smör-popcorn

en helt vanlig torsdag med andra ord. :)
sitter nu nere i min lillebrors rum, vid min lillebrors dator. men ja. jag har tillåtelse.
(dvs jag är i sundsvall igen. kom igår.. åker i morgon.) men det är ju skoj att träffa alla en liten stund iaf!
mindre kul = tndlk tid. ush!
ikväll ska vi se på skräckis! :d tror det heter "hypnos". skojigt värre. hoppas den är läskig! :D
en annan trevlig sak med idag var att frida e ringde mig. det gjorde mig glatt överaskad !

göteborg var föresten skoj. själva reunion grejen hade väl kunnat va betydligt roligare. men jag fick ju träffa älskade människor från rhodos!
och emma och dennis! :) dom har en såå fin lägenhet! och yess emma, man ser tydliga spår av dig där! tack för att vi fick bo hos er. ni är underbara! :)
nu ska jag fortsätta titta på.. jalapeño.. on a STICK(!) och penut. haha. jeff dunham <-- kolla! bilder från göteborg etc. läggs upp på bilddagboken.

tackhej! /

Inga kommentarer: