2008-10-15

tjolalopp.

sing for life, sing for joy.
sing for every man and woman, girl and boy..
sing a song, a simple melody.
sing out loud or just hum, sing for moments in the past and times to come.
sing for history and destiny. won't you sing for me?
typ så har jag känt mig. :) nu sitter jag och tittar på dr.phil, mammas val av program :p, och väntar på att te-vattnet ska koka. mmm, russian earl grey, mmmm.
om en timme är det greys anatomi. :) det råder tydligen hög risk för körtelfeber i dagens avsnitt. king! :p
idag har jag varit ute och promenerat lite igen. först till kvisle i morse och sen bara ändå.
när jag gick till ICA var luktade det grill.. någon grillade. oh härliga dag med skinande sol. jag kände t.o.m. för att snurra runt medan jag gick. hahaha.
och ja just det!! jag och maria ska till gbg. biljetterna är beställda, emma vi kommer. zandra, linda, alexandra ooh, snart! :D och emma.. bra att du blivit bloggare. ^^
nu är det tv dags.
tack för mig igen. :) /

3 kommentarer:

Deaconess sa...

vilken skithäftig och vacker bild på dej kära dotra.

marialorena sa...

Jag har alltid sagt och säger det igen, våra liv skulle bli så mycket roligare om vi levde i en musikal eller åtminstonde en såpa.. Kommer du ihåg när vi diskutera namn till den? har glömt bort vad den skulle heta men vi skulle iaf äga! :D

emkroeger sa...

Så niiice att ni kommer snart :) om en vecka är ni här! WOHOO!!