2008-10-14

hej. :)

ni sitter jag och kollar på edgar och ellen, ett par elaka tillvingar på nickelodeon.
har idag varit på tandregleringskliniken. men inte blev man smartare för det.. kände mig dock som ett djur som dom höll på med röntgen och allt. dude. :p
efter det så jag gick på stan. tyckte jag förtjänade mig ett par cheesburgare och en milkshake. mumsen!
sen så shoppade jag lite. två klänningar, varav en jag ska ha på nyår. yess ni läste rätt. jag har redan köpt min nyårs klänning. haha.. :p den andra ska jag nog ha till lindas födelsedag. :)
nu är vi hemma och jag har beställt stuvade maks och köttbullar till middag. och det blir det också! :D woho!


ikväll är det tv-kväll. :) christine, vänner, ugly betty, desperate, christine, brothers & sisters och för dom som orkar senare.. seinfeld. hella kvällen är som gjort. ^^
tack för mig /

Inga kommentarer: