2008-10-21

du smurfar fel.

hejsan hoppsan fallereallera.. typ.
igår var det måndag. idag är det tisdag. i morgon är det onsdag. bara så ni vet lix. :p
men idag ska jag titta på sex & the city - the movie! woho! it's about damn time ska jag tala om för er. idag kom den hit.. hem till oss. för att stanna. bra gjort av catharina att köpa den! :p
lördagen var trevlig med mina vänner. :) och god kebab var det. ;)
söndagen.. var också trevlig. gick först på stan med maria, var svina duktig, jag cyklade dit ist för att ta bussen. :p, sen så ringde malin och sa att hon hade biljetter till en föreställning av och med kalle haglund(?) och markus whats-his-name och flundrade om jag ville följa med. det ville jag, såklart. det var väl rätt bra. :)
igår.. var jag ute och gick med linda, sen åkte jag, linda och maria iväg till buddy's. surprice. ^^
igår kom också pappa, catharina och ronja hem från umeå och sundsvall. dom hade med sig min födelsedags present från jojjokorv. en jätte fin marilyn vägg-klocka. och kläder i en säck! ;D woho.. sådant vi tycka om.
och idag gick jag till tågstationen och tillbaka. hämtade ut mina och marias biljetter inför GBG. woho! :D snart åker vi.. på torsdag 13.57 ska vi va inne på station i göööteborg. yet.
men men, nu ska jag nog trycka i mig min kladdkaka. tack hej.


1 kommentar:

emkroeger sa...

Yeah, one dag left! ;D Har du kommit på vad mousserande vinet heter som du gillar? :P Och som sagt, ta med paraply, det ska tydligen va pissväder hela helgen. >< får hoppas det inte stämmer.