2008-10-16

dadadadaa.

god morgon. typ. klockan är nu 11.44, fast jag har varit vaken sen ca 9. och gjort vadå kan man ju fråga sig? ja det vette katten. kollat på tv. :p
nu sitter jag iaf och.. ja, jag tittar fortf. på tv men jag äter frukost också. mumsen. och ooh som jag älskar päronsaft. haha.
idag är det dags för mig att bege mig tillbaka till gävle. 16.50 går mitt tåg. jag hoppas att mamma hinner hem och köra mig. annars måste jag åka bussen med alla mina grejer. och det varken vill eller orkar jag inte. okej, det gör jag inte ens utan packning. men jag misstänker att det måste bli så iaf. plus att jag inte vill gå till kvissle med packning i regnet.
i morgon ska jag träffa pam också.. och antagligen robin och nån till då. :p dom är ju som en klump. ^^
och sen maria. och sen i helgen fyller ju linda år. WOHO! party!

ja.. nu är det fortsatt rachel ray. tja då!

1 kommentar:

Anonym sa...

Såg på din header att du tagit studenten. När skedde detta? Hur harj ag kunna missa?! :S