2008-10-06

vid min svans! det är.. höst.

Hej! Nu sitter jag här och äter frukost. Är lite Ronja vakt en liten stund medan pappa är och köper meducin till lilla trollet. Hon är nämligen en sjukling. Har öroninfl. i båda öronen. Inte roligt alls. :/

Men vad ska hända idag då? Det vet jag inte riktigt.. blir väl att jag åker på stan eller något liknande. Eller.. jag kanske GÅR till stan. Då dödar jag mer tid.. och så är det ju fakstikt soligt idag så det kan ju inte skada.. :)

I morgon bär det av till Sundsvall igen. Till mami, minna och myers.. och kanske matte.
För på torsdag blir det "Elvis" med glada hudik teater.. skojsigt värre!

Ja, nu ska jag sätta mig i soffan brevid min lillasyster och tittat på mumin - den förtrollade hatten. ^^ tack hej.

ja emma.. jag kommer till dig inom snar framtid. ;p

Inga kommentarer: