2010-03-06

det var det här med uppdatering

ja.. jag vet att det är ett tag sen jag uppdaterade sist. men jag har bara inte orkat. eller ngt, vet inte. :p har väl kanske inte heller jätte mkt att blogga om. men iaf..
vad har hänt då?
Vänner maratonet är klart. Fredag 16.25 sattes första avsnittet igång.. ca 02.00 natten mellan tisdag och onsdag slutade sista avsnittet. men där efter blev det att titta lite bloopers också. ^^
ja.. har hunnit vara i köping och firat att jossan-possan inte längre är tonåring.
Har hunnit gå i skolan en vecka sen det var lov.
Vad jag också ha gjort som jag inte gör allt för ofta.. jag har klippt av mig mitt hår!!
Hitta ingen bild som visar precis hur långt det här var.. men den bilden nedan är taget för ca.. 4-5 månader sen kanske. så kortare än så var det iaf inte. :p
Har klippt av ca 2,5-3 decimeter kanske. Känns fortfarande ovant kan jag ju lova! Jag tror att sist jag hade så kort var någon månad efter flytten från umeå till gävle. (år 2002) Det, mina vänner, är länge sen! :p
Jaja! Annars.. igår var jag med Världs-bästaste Linn! Vi åt godsaker, kollade på the producers (musikal) och gick senare på bio. På ännu en musikal! Man blir ju så lycklig. Musikalen heter NINE iaf. :) Sen sov lou-lou-fis här. :)
Ska försöka uppdatera oftare. Så vi hörs, förhoppningsvis, snart. Hej'rå! :)

1 kommentar:

Catharina sa...

va jätte fin du var i håret..wow.. så du vågade till sist..?!?! nu blev jag ju också sugen att gå till frisören och göra nånting skojsigt med håret..=) ja, och vi kom in. lite milt våld och fan anamma så går allting, men inte genom bakdörren utan framme nog. =)