2010-03-24

always and forever is forever young

hur många tror att jag gjorde den där skol-grejen.. say I?!
men jag blev glad.. för i måndags fick vi veta att våran samhälls/svenska lärare fortfarande sjuk, precis som förra veckan när vi skulle ha redovisat det och nästa vecka är det lov. Det betyder att jag inte behöver göra den på jätte länge! Love.. wait for it.. wait for it.. ley!
På fredag åker jag föresten upp till Gävle! :) Då ska jag få leka med Ronja och Lova, kolla och döma let's dance finalen + mer med Catharina och göra ngt, som vi ännu inte planerat :p, när pappa kommer hem. Och så ska jag träffa Maria, Linda och Emma en stund också. :)
Annars idag har jag fastnat på en jäkla sida där man ska låtsas som att man är smart. Jag kom till level 8 (hann inte riktigt försöka med den). Sen tänkte jag försöka tvinga mig att inte bry mig om det en stund. Vi får se om jag snart kommer tillbaka dit. :p

Har egentligen inte så mycket att skriva nu så nu skriver jag inget mer.
So long!

2 kommentarer:

marialorena sa...

oohh va e de för sida? lovar att ja skulle kicka ur ass på de ;D

Louise sa...

http://ebony.extra.hu! BÄSTA SIDAN! Jag är på level 13, och jag har fastnat massa. Skitjobbigt. tror man måste räkna nåt. Suck. Passa dig för nasty level 9. Den är hemsk! <3