2010-04-05

Summer's here and the time is right for dancing in the streets

Nu är jag tillbaka. Eller ja, kom tillbaka i fredags men iaf.
Har haft det bra i gävle. Umgåts med familj och vänner lite. Ätit godsaker, som jag varken lagade eller åt själv.. så skönt :p, tittat på lite film och så, varit på bio med Maria, varit på buddy's och gått på stan, varit i marias, den här gången möblerade, lägenhet med henne, linda och nordin, har ritat en massa teckningar och ja.. diverse saker. :) Haft det trevlans med pappa, catharina, ronja, lova och vännerna.

På fredag blev det till att åka tåget hit till öret igen. På kvällen blev det tacos och babbel med Louise, Anna och Alexandra. Jag hade det riktigt trevligt då också. :)
Lördagen? Inte mycket.. handlade, städade och lite sånt. På kvällen var det promenix-dags med alexandra och sen lite spelande och umgåsande hos henne. :) Också DET väldigt trevligt. (måste komma på ett nytt ord. :p)
Igår? Inte mkt.. tvättid, titta på gilmore girls och lagade iaf 1,5 veckas matlådor klara. :)
Idag? Varit ute på en ca timmes promenix och gjort inte så mkt mer. I morgon börjar skolan igen! :) Det var det.
Hur som helst så har vädret i helgen varit helt underbart! Det känns som att det finns potential till en suverän sommar! :p

När jag kom hem i fredags så fanns det ett paket på posten från världens bästa storasyster. Hon hade skickat en tavla till mig som SÅ är jag! :D (den nedan) Jag älskar den!

2 kommentarer:

Johanna sa...

vad fint den hänger där på din vägg! :)

Deaconess sa...

HAhahahha..så bästa tavlan för soffi!!:D