2010-04-19

these boots were made for walking.. that's just what they'll do

Jag behöver nya skor!

Här är en bild jag tog på några av mina skor när jag flyttade i augusti.. jag har väl egentligen inte vad man kan kalla för skobrist. men många, många, många fler par har man alltid plats med.
Hur som helst.. Skorna jag just nu behöver är promenad skor.. riktigt.. ordentliga.. tyvärr högst antagligen svindyra promenad skor. För jag är ute och går ganska mkt..


Ex. Idag hade jag lite tråkigt och tänkte att jag skulle ta mig en liten kvälls promenix sådär.. 18.30 var klockan när jag satte min fot utanför husets ytterdörr. Ca 2,5 timme senare var jag tillbaka. Då efter att ha gått lite mer än 2 mil tror jag. Det skadar mina stackars fötter. vilket resulterar i skadade knän. vilket resulterar i skadade höfter.. etc.. Så jag måste nog se till att jag snart investerar i dom där allt för dyra skorna. :/ Ja. Bara det. God kväll gott folk! :)

4 kommentarer:

Catharina sa...

jag vill också ha skor..ha du hittat "mina" skor??

Helena sa...

Åh, jag älskar skor! Haha.. Ja, så sant så! Man kan aldrig aldrig få för många skor :p. bara för lite utrymme hemma då. Då får man flytta till ett större hem så alla tusen skor får plats :p haha. kraaam!

alexandra sa...

Hehe ja, det visar ju bara hur man babblar på :P

Louise sa...

hmpf, jag rensade ju ur min garderob igår och jag hittade väldigt lite skor........... mer behövs! tyvärr också ett par rejäla gåskor/träningsskor....... det är väl det tråkigaste man kan köpa förutom vinterskor!? usch! sommarsommarsommarsommar är på väg. vi ska ut och trippa i våra höga heels någon dag då. det blir skoj :)