2010-04-17

Go ahead and try to give my cheek a pat

Då är det helg igen. Veckan som gått har väl varit som dom flesta andra. :)
Teatern igår var väl.. ja. Den var rolig samtidigt som jag inte riktigt kan säga om den var bra eller inte. Konstigt det där. :p Men men.
Jossan sov iaf här i natt.. vi har tittat på SATC under kvällen och morgonen. Vid 13 tiden gick hennes tåg mot köping och när jag väl var ute tänkte jag att jag väl kunde gå en sväng. Svängen blev en promenad på 1-1,5 mil. Awesome säger ni. (har jag bestämt). Bra tidfördriv säger jag. :p På min promenad hittade jag vart lager 157 ligger.. och netonnet lagershoppen. (ni vet de där ställe som har lite sämre läge men bättre priser. ;p) Så det är ju bra. :)
Men nu sitter jag iaf och äter lite och lyssnar på div. musikaler. :) Så ni vet det. Tack hej.



(Mamma: Här är min respons till Minnolini.. Så nu måste du visa den. Jag äter kyckling ist för skinka! ;p)

1 kommentar:

Deaconess sa...

Hahhahha..va konstiga ögon hon har....säger minna och skrattar gott åt tok-tomte Soffi:D