2010-04-27

säg den som inte bär en längtan. gå en väg som ingen har gått.

Idag när jag var ute på en liten promenix (mission? köpa sköljmedel. hel skojigt.) så började det regna lite lätt. Vilket var helt OK för jag tycker om regn. Tyvärr spöregnade det inte, tycker bättre om när det kommer mycket än när det bara duggar lite, men det regnade tillräckligt mycket föra att göra marken blöt.. då kändes det som vår. För jag älskar doften av blöt asfalt. Det luktar så vårigt/sommrigt för mig. :)

Sen började det hur som haver att hagla lite också.. När jag fick lite hagel på handen så blev jag, bara sådär, hel sugen på den där glassen som inte finns längre.. solero shots! Dom där gröna kulorna alltså. (Bilden nedan om ni inte förstod det. :p) Det var aldrig någon favorit hos mig förr.. Men hagel kulorna, eller vad man nu ska säga?!, såg ut som shotsen.. fast vita då och då blev jag sugen på den. Jaja. Haha! Tänk va man kan förnimma, till klasskompisarna.. haha! kolla vad jag andvände för ord. :p, olika, roliga och konstiga saker. :)
Kommer ni ihåg den glassen? Tyckte ni om den? :p

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha vilka ord du kan =P PÖzzzz A

Louise sa...

mission: köpa nåt snaskigt till Louise att snaska på. och cola. som kostade 30kr för 3 2-liters :) Alexandra bar hem dem åt mig, HAHA. lol.

den där glassen var helt okej, men förpackningen sög ju för man fick aldrig ut glassen!! Min bror åt den jämt, jag någon gång. jag gillar mer den där gula soleron på pinne.