2010-04-16

my frisbee brings all the boys to the yard and there like.. "vem vare?"

Igår var det torsdags middag hos fisen (www.lunaooney.blogg.se). Gott och trevligt, as usual. :)
På dagens schema står det.. I skolan ska vi babbla med grupp 1 idag. Får se hur det kommer gå. :) Efter skolan ska Jossan följa med mig hem. :) Vi ska ätaaa.. Tacos. Ni förstår, det är inte vanligt att jag och Jossan äter.. vi tycker inte om det. Bilderna nedan är bara photoshopade! ;)
Sen så är det tyst teater idag. En teater på teckenspråk. Nattgästen heter den. Hoppas den är bra.. Börjar 19 slutar ca 21.30, med en 20 minuters paus där någonstans också. Sen kommer Possan och sover hos mig. Trevlans. :)
Men nu ska jag gå om ca 3 minuter.. så kanske jag borde klä på mig en tröja av ngt slag också.. inte bara gå till skolan i underkläder och jeans? :pDet var det jag hade för dagen. Tack hej!

1 kommentar:

Deaconess sa...

Äta?? Du?? Nope..har aldrig hänt!:D Låter som en kul dag ahead!:D Najs. Jag väntar en ny kompis på fika :D Alltid kul med nya vänner!!:D Hoppas du har det brapå skolan idag.Kram från masen!:D