2010-04-30

let's get it started


'
cha chaaa allihoppppaaa!!!... jag har percis supet skalen af meg och hej hej mamma för jag tycker du är söt och pappa också såklart! Och alla andra. Jag ska bara säga att först tog Robert över och skrev första biten och nu skriver Louise som är världens bästa vän till Sophia och jag är snäll. Sophia är här också men hon vill inte skriva nåt.

Hon är en fegis.

Sen ska vi se..... Vad ska jag säga. Det var förresten Sopans idé att skriva här just nu, och atm kissar hon HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA lol.

ingen bra idé av mig a tt skriva här just nu. Jag är inte helt hundra i skallen.
Tro inte jag är dum i huvudet, egentligen är jag helt okej. Värsta snälla tjejen.
Hund ska jag ha också. Då får jag lägga av med de här dumheterna.

OMG vad jag skriver mycket nu när jag är knäpp i huvet.
Puss hejdå, Sopan säger jag ska sluta för jag skriver för mycket.

PUSS!

2 kommentarer:

alexandra sa...

Hoppas ni hade det riktigt skoj, fast det tvivlar jag iofs inte på att ni hade :P

Louise sa...

fast asså.... det är okej att ta bort. det gör ingenting.