2010-04-11

If I go crazy then will you still call me superman?

Helgen är förbi och jag har haft en bra helg. Fast har inte varit hemma hos mig särskilt mycket.

I torsdags så var tjejerna, Jossan-possan , Lou-lou-fis, Ana-banana och Palex hemma hos mig. Sen joinade Helena (som är en urhärlig tjej som var praktikant på våran skolan för ett tag sen.) oss också. Så roligt! :)
Från början så var det lite kul. haha. Vi hade slutat skolan, jag och Jossan hade spelat lite pingis i skolan, då vi skulle gå hem.. gick in i klassrummet och skulle ta mina grejer då jag, mellan jackan och väskan, hittar en lapp där det står "fågel, fisk eller mittemellan". Jag och Jossan letade intensivt då vi insåg att det ju faktiskt är jag som bor vid ett vattendrag där det bor fiskar och under fåglarnas höjd.. (som det så fint stod i smsen jag fick av anna.) så Anna och Louise hade alltså tagit mina nycklar och åkt hem till mig. :p När vi kom fram (fortf. jag och Jossan) så hade dom gjort popcorn, första lasset blev visst bra.. resternade lass.. inte riktigt lika bra. :p Sen hade dom också förberett en skattjakt för mig och Jossan.. vi hittade tillslut godis. det var roligt! :) Sen blev det att titta på lite film och när Helena kom blev det lite "sanning och inte så mkt konsekvens". Runt omkring 22 tiden försvann alla till respektive håll. förutom Jossan som sov kvar hos mig! :) Tack för torsdagen gott folk.

Fredag. Efter skolan blev det lite promenerande och så. Sen där vid 18-19 tiden.. Så kom ana-banan och hämta mig. Körde mig ut till landet. Där jag, tillsammans med ana-banana, hennes bjarne och två söt-voffsingar, bott tills idag. Jag har haft det så trevlig. Gosat lite med hundar, spec. doffe-poffe, kollat på "så ska det låta" och lite annat, ätit godsaker, spelat kort, varit på lååång promenad, varit på IKEA, hjälpt till att tvätta bilar och lekt med barn. En bra helg alltså. :) Jag tycker om att umgås med människor. Snälla människor.. och eftersom att Anna, och hennes nära och kära, är snäll så tycker jag om att umgås med henne! :) Tack för helgen snyggo! ;D

Nu blev det, för ovanlighetens skull?, ett långt inlägg. Imorgon är det sovmorgon. :) Hej då.

3 kommentarer:

Louise sa...

aaaaw mys! jag vill också leka med banan-anna. ooooch... jag gjorde bra popcorn idag. sen gjorde jag dåliga. vart har mina popcornskills tagit vägen!??!?!?!? usch.

btw, fick du mitt sms? ;) ;) ;) och stod det något bra, jag minns inte. boobs in my face har i alla fall spridit sig som en löpeld. puss

Deaconess sa...

Låter som du haft det bra, gumman:D

Anonym sa...

Haha du är så välkommen ut på landet =) PÖZZZZZZZZZZZZ A