2010-04-22

though hope is frail it's hard to kill

Jajjebus! Det här är alltså resultatet av min och lou-lou-fisens torsdagsmiddag. Idag hos mig. Jag bjöd på fläskfilé, potatisklyftor (inte direkt ur fryspåse fasktiskt. :p) och till efterrätt marianne parf...(ok, i'm busted. jag vet inte hur det stavas.).. sån där hemmagjord "glass" med bär på. :)
Underhållningen var "en shopaholics bekännelser". Trevlans, som vanligt! :)

Just nu sitter jag dock och är ivrig som en gnu samt nervös som en gnu inför imorgon. Det är en jobbig men underbar dag! Massa tsp-provgrejser och intervju men med Bounce på kvällen!! (och en half baked b&j som jag och alexandra ska köpa. :p)

Det var det.. hej då!

3 kommentarer:

Louise sa...

AIN'T NO BUISNESS! MONKEY BUISNESS!

vi ser ut som apor.
parfait heter det för övrigt. learn your french WOMAN!

öh. sen.... hatar jag idag. det kommer gå åt helskotta. kommer hem i eftermiddag och Robert ba "hur gick det?" "bra" så gjorde det inte det!! :PPPppppPPPppPPp

catharina sa...

det går så bra så ska du se. och nu syftar jag inte på bounce.. =) fast d går nog också bra iofs.. =)största lyckokramen till dig!!!!

Louise sa...

p-a-r-f-a-i-t :D
där har du stavningen

puss kram.