2010-04-30

ja.

Inlägget nedan tänkte jag först att jag väl borde ta bort det.. Försöka agera lite normal eller ngt sånt. men Louise och Robert har ju komponerat det så fint.. så va fasiken. Det får va kvar! ;p

Jag hade iaf kul igår.. Var först på torsdagsmiddag hos Louise och åt god laxburgare. Igår fick vi sällskap av robert och emelie också. Efter ett tag kom vi på att vi vill partaja. Så det blev en liten random ihopsläng av ett tappert fest försök igår. Vi började ha lite kul här hemma hos mig. jag, possan, fisen, robert och senare kom emelie och olof också. Spelade lite kort.. shotade lite. Ja sånt där smått och gott typ. Senare begav vi oss ut i jakt på mat och att göra Örebro lite osäkert. Jakten på maten gick sådär.. donken - stängt, max - stängt, statoil - stängt.. MEN.. shell - öppet! :D Och jag fick en korv för 8 kr mindre än vad den egentligen kostar. Vilket jag tycker är snällt då jag bara hade en 20 med mig. (vi var ju påväg till donken.. det är två burgare de egentligen.)
Men ja ja.. som sagt. Jag hade kul igår.
Nu ska jag bara städa lite. för 16.55 rullar tåget från gävle in på stationen här och på det sitter, förhoppningsvis, pappa, catharina, ronja och lova. Dom ska va här under helgen och fira valborg/1 maj med mig. And I like it! :D Så.. Hörs sen! :) Hej då!

Inga kommentarer: