2010-04-12

how do you figure our last year on earth?

Har nu varit ute och gått en ganska bra stund.. började promenera lite själv och sen så messade (kolla fisen, man kan använda det ordet) jag Lou-lou-fis och frågade om hon ville gå lite med mig. Det ville hon. :) Skulle egentligen tränat på njoy idag. Men idag har inte riktigt varit min dag, mest p.g.a. att min hjärna inte fungerat som en hjärna bör fungera så det blev "bara" att gå en trevlig promenad med louise ist.

Tycker bara det är så jobbigt.. jag tycker om att va ute och gå. Kan näst intill säga att jag älskar att vara ute och gå. Men mina fötter och knän gör uppror efter en allt för kort bit. Jag vill nämligen gå så långt jag kommer, typ. Men kommer inte ens halvvägs innan dom ger upp.. och då måste jag ändå gå tillbaka också vilket leder till att dom är ÄNNU mer slut och trötta när jag väl är hemma igen. (plus att jag väl inte direkt vänder hem vid första tecknet på protest från min kropp..). Bajs-blä känner jag för det. Tänker varje gång att "om jag går oftare blir mina fötter och knän kanske bättre?!". HA! Det var dagens klagomål det. Hoppas ni haft en bra dag och kväll.

3 kommentarer:

Louise sa...

stackare. men du ramlade i alla fall inte och gjorde bort dig, haha. ut och gå med oss säger jag bara!

Louise sa...

jag hoppas det du :P jag vill inte vara den enda som gör bort mig ^^

Deaconess sa...

Walka e najs!!! :D