2010-04-14

några ord om stora saker. här finns allt för alla smaker.


Jag inleder detta inlägg med en bild. för ana-bananas skull. må hända att jag är tveksam till att hon läser min blogg.. men nu finns den där iaf.
bilden hon ville se var alltså en bild när jag var blond.. tyvärr har jag inte så många bra sådana. kanske p.g.a. att resultatet av mig och några (läs; ganska många) blonderingar inte alltid varit särskilt lyckat. sen är väl bilden i sig inte den mest lyckade.. och det roligaste, för mig, med den är att kristians hand har ett grepp om mitt hår för han skulle försöka locka det för kvällen eller ngt. :p men hur som helst är här en bild från 1 eller 2 året på gymnasiet med my chick maria när jag inte har mörkt hår iaf. varsågod anna! :)

jaja, idag har jag iaf varit i skolan och haft svenska ord-förståelse prov. gick väl ganska bra.. 4 ord som jag inte svarade på tror jag. men jag är ganska säker på att jag har rätt på dom jag svarade på. alltid en fördel det. :) sen har jag följt med anna till marieberg idag. (för er från gävle och sundsvall är detta alltså örebros valbo, birsta. :p) var för första gången inne i köpcentret där. har varit på IKEA med linn tidigare och en gång med anna också. men nu var jag alltså för första gången inne i själva marieberg galleria, eller vad det nu är det heter. :p verkar väl lovande. ungefär som birsta eller valbo.. fast mer birsta.

har tränat idag också. duktiga jag. varit på afro med alexandra. haha, det ska va mig till att tycka jag är duktig när jag tränar för första gången sen.. slutet av februari? :p men det var kul iaf.

så.. nu kanske ni ödlsat några minuter av ert liv på att läsa det här onödiga inlägget.. jobbigt tänker ni kanske då? eller inte jobbigt alls. vare sig det var positivt eller negavtivt får ni ha en fortsatt bra kväll, morgon, dag eller natt. beroende på när ni läser det. :)

3 kommentarer:

Deaconess sa...

Hej gumman!! Du får såååå himla gärna komma å måla.....Kanske alltihop..-.du kan få en femma...ok..en tia per dag :D KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

Johanna sa...

du passar banne mig i alla hårfärger :D
nu jobb.. suck!

Ha en bra helg :D

Anonym sa...

Tack =D Du ger min sjuka dag ett stort leende =) BTW Du är pi söt soffi propp PÖZZZZZZZZ A