2010-04-18

I remember when. I remember, I remember when I lost my mind


Trots detta så har jag ägnat denna dag åt att städa och tvätta, tvätta, tvätta! Jag hade mycket tvätt idag.. Bokade in en dubbel tvättid, men som tur var behövde jag inte tvätta riktigt så länge. (Undra hur många gånger man kan skriva ordet tvätta i ett inlägg?) Gällande städandet så har jag t.o.m. rengjort ugnen. Fixat till lite i mitt badrumsskåp, inte för att jag har jätte mycket saker just i skåpet.. det mesta står i hyllan i toan. Men också den fixade jag till. Lite iaf.
Har också hunnit med att läsa lite idag.. Sushi för nybörjare av Marian Keyes. Den är ganska bra faktiskt.. och inte minst lätt läst. Nu har jag läst halva boken. Ska försöka ta mig till att sätta mig ner och läsa den lite oftare så att jag läst klart den när pappa, Catharina, Ronja och Lova kommer ner så hon, det är alltså Catharinas bok, kan ta med den sig hem. :) Men det ska jag väl allt hinna.. Eller ja, jag hinner det om jag nu väl sätter mig ner och läser.

Men nu funderar jag på om jag ska gå ut och gå en sväng till.. Vad annars kan man göra lix? :) Hoppas ni haft en trevlig helg.

3 kommentarer:

Catharina sa...

det är nog inte bråttom med boken. jag ska nog inte läsa den under kommande tid så du läser när du läser. men meddela om du vill ha nån annan bok härifrån så tar jag med sen. och va duktig du har varit med allt städande och fejande. jag satt faktiskt just och kollade på tåg när vi kommer, men ingneting bestämt ännu. jag är ju på jobb till tre så nångång efter det. =) ska bli roligt att komma.

Louise sa...

vidrigt med en hylla I toaletten........ :P

alexandra sa...

Så duktig hon har varit i helgen då! :D