2010-03-16

I'd make you smile all the time and your conversation would compliment mine

Om 1 timme börjar skolan. Måste börja gå om.. 20 minuter och möta jossan-possan på stan.. och här sitter jag i bara t-shirt. äter frukost, havregrynsgröt (icke bränd. ;p) och juice om någon undrar, och bestämer mig för att blogga.. nu lix? jo men annars mår jag bra.

gårdagen.. var ju som den var. det finns dom som vågar stå upp för saker. och dom som inte vågar det. jag hoppas att det blir ngn sorts ändring på det hela. och hoppas verkligen inte att det påverkar vad som kan bli. men nu pratar vi inte mer om det. vi, ja jag får prata om mig själv i "vi-form", får lämna alla som inte vet ngt lite sådär nyfikna. :p haha.

Igår blev jag föresten också med oranget kuvert. den ni.. jag har visst för första gången tjänat in pengar till min premiepension som jag nu måste bestämma vilka fonder jag ska placera det i.. Öööööh? Ska man lix. veta det eller va? :s Jaja!
Nu är det ännu mindre tid innan jag måste vara klar. Så jag ska försöka slita mig från dator min.

Inga kommentarer: