2010-03-21

I would never wish for bad things. But I don't wish you well

Nu ska jag försöka ta tag i den där jäkla samhälls uppgiften. Ska "föreläsa" ungefär 10 minuter om BUP, barn- och ungdomspsykiatrin. Men jag vill inte göra det. Så sjukt tråkigt. Tycker varken om samhälls lektionerna eller läraren. (Iofs kan ogillandet av lektionerna ha med läraren att göra.. men men.) Uppgiften borde hoppa i sjön och.. drunkna eller något.

Nu sitter jag iaf med popcorn och saft, i brist på cola och pengar, med HIMYM på i bakgrunden (jobbar bäst med ljud runt mig). Får vi se hur det här kommer att gå.

Någon som känner för att göra det ist för mig? Någon? Vem som helst?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha jag sitter oxå med saft och popcorn =D ska straxt poppa mer =D Pözzzz A

Anonym sa...

men ååhh smurto, varför påminde du mig inte? ja hade jätte gärna hjälpt dig :P men så går det ju mycke lättare om man har chips o cola bredvid sig hehe. /din bästaste soulmate

Johanna sa...

jag kan komma å hjälpa! :)