2010-03-21

blondes have more fun but brunettes remember it the next day

Det snöar. Om ni har missat. Tänkte först skriva ett inlägg om det onda som är den snö som ramlar ner på marken som äntligen hade hittat fram igen.. det var nästan så jag trodde på att våran var här. Men jag tänker inte skriva mer om det.. tänker låta en sisådär miljon andra bloggare skriva ett sådant inlägg åt mig just idag. För jag har kommit fram till att jag verkligen inte är ensam om att känna som jag gör.
Istället ska jag klaga över andra saker. Vuxenlivet! (typ :p) Varför är det så fruktansvärt tåkigt att tvätta och städa ibland (läs; för det mesta)? Och varför är det ändå så mycket "roligare" att göra än att plugga? När men verkligen behöver göra just det.. plugga.
Annars idag.. är jag hungrig. Om ni ville veta det.

I fredags var jag ju föresten på Louises 20 års partaj. Jag hade det riktigt trevligt. Det blev tyvärr lite kort för min del. Men det är så det blir ibland. Men, som sagt, trevligt var det iaf och goda tårtor hade hon gjort! (smakade bara den ena.. men den andra var nog lika god. :p)


"The, nu fullständiga, brunett gang"

1 kommentar:

alexandra sa...

I will tell you tomorrow ;P