2010-03-12

mother earth sure knows how to send you on a hell of a guilt-trip!

Det är jätte fin väder idag. Jag vet att jag vanligtis skulle vilja gå ut och gå. Men jag vill inte. Fast jag vill.. så vill jag inte. Jag har t.o.m. dragit ner persiennerna.
Dessutom kännes det som att jag snart kommer bli väldigt sjuk (fast tror inte det kommer bryta ut.)
Jag är alldeles fruktansvärt slö idag och har ont i huvudet och bla bla bla.. Jag ligger i soffan med täcke och kudde. Och det är skönt!! Fast jag känner att jag har lite dåligt samvete. Borde ju vara ute i solen.
Dessutom saknar jag min familj idag. Men dom är alla jätte långt bort. För tillfället är dom närmaste i sundsvall.. vilket betyder bara ca 50 mil bort. :/ Och jag har inga pengar så jag kan inte hälsa på dom. Fattar man ju!
Jag vill ha glass också. Om ni älskar mig där ute någonstans. Kan inte någon gå och köpa glass till mig och komma hit med den? Jag skulle vara evigt tacksam.

Det var väl ungefär det jag hade att klaga på idag. Hej då.

2 kommentarer:

Linnea sa...

Nyponsoppa + grädde = SANT! Ja det är gott. Tycker jag :D

storasyster sa...

i miss u too!