2010-03-09

I think I know why the dog howls at the moon

Jag sitter nu och lyssnar på en så jäkla (för att uttrycka mig lite lätt nördigt) skön låt. "Dela" heter den. Inte direkt en ny låt.. den finns med i George of the jungle. Jag tycker ni ska spotifya, youtubea, eller vad det nu är ni gör när ni vill lyssna på musik, den låten. Så skön. hah. :p Jag och Maria re-descovered den när hon var här och vi tittade på djungel george. ^^
Annars då.. ännu en skolvecka är här. Idag har väl varit som vanligt. Fast min dag har väl kan kanske inte varit världens bästa.. Jag vaknade lite senare än jag tänkt, men tur så gick det bra iaf. Jag brände frukosten min, gröt. Har varit trött, hungrig och haft väldans huvudvärk idag. Men det har väl funkat iaf.
Ikväll är det DHW, cougar town och säkert fler grejer. Men blir inte till att se ngt av det för min 5:a funkar inte. Men tack och lov så är sidan jag brukar titta på allt på snart igång igen.. eller ja.. snart hoppas jag. Men nu kommer jag iaf fram till rätt sida, men står att dom håller på göra om lite grejs. Plus att jag redan sett cougar town avsnittet. hahah! Den serien är rolig den. "Confident in my sexualityy.." (8)
Jaja, har inget viktigt att skriva nu.. Men tänkte försöka tvinga mig att uppdatera nu.. Då kanske jag uppdaterar mer naturligt sen (och förhoppningsvis har jag något vettigt att blogga om då. men det återstår att se. :p)

Slänger in en random bild som får mig att iaf små le varje gång jag ser den.. "behind the scenes" på vår Mitt Liv musikal.

Höres! :)

2 kommentarer:

alexandra sa...

Jo men visst är det så. Men ibland är det lite jobbigt att vara så oemotståndlig :S

Helena sa...

:o Du har klippt håret?! Men snyggt det blev faktiskt! :D.. Haha, tror inte jag youtubear låten :p Den är nog inget för mi ;) hehe. Meeh IdaSophia! inte bränna gröt! :p. hm, har du gjort en musikal eller var det ett skämt? :p cool & kul bild iaf :D. Och du, uppdatera oooftare ;D. kraaam Helena