2010-03-13

We are what we're supposed to be, illusions of your fantasy


Jag måste vänta en timme innan jag tittar på mer serier på icefilms. ovärt. det är jätte länge kvar tills melodifestivalen börjar. ovärt. men inte tillräckligt länge så man kan slösa tid genom att se på nån av mina två nya filmer som jag vill se. också ovärt. därför bestämde jag mig nu för att jag ska äta pasta och läsa en chicklit bok tills det är dags att slå på svt1 (plus svt.se/melodifestivalen för att se teckenspråkstolkningen av det hela.). ska läsa ingen mindre än ps. jag älskar dig. jag började läsa den för ganska länge sen.. då jag gjorde misstaget att inte läsa på några dagar. då tappar jag lix hela grejen. men nu ska jag försöka komma igång igen. så anna får tillbana sin bok någon gång. so here it goes. pasta och tjejbok! see ya!

Inga kommentarer: