2010-01-18

-

Dagen har burit med sig lite skola.. lite "galenpanna", lite matlagning, lite half baked ätande, lite tv tittande och lite sånt.

ska nog halv glo på idrottsgalan idag. kunde egentligen inte bry mig mindre om den. Men jag ska se om jag ser två av lärarna från skolan som är där. Bl.a Tanja. Vår tsp-lärare. :) Ja, lite lätt störd kanske jag är. Men har inte så mycket annat att göra iaf så. Ska också prova på en ansiktsskrubb som jag själv gjort idag. Har hittat ett "recept" på de, så vi ska se om det funkar. :p Som sagt, har man inget annat att göra så. ;p
Aa, jag är så sjukt sötsugen! Ngn som vet ngt gott som man kan göra av.. ägg? :p vet inte vad jag har hemma. Men, som sagt, ngn som vet ngt gott som man kan göra av inte allt för mycket ingredienser? haha. (och som jag tycker är gott. ;p)

Jao, ha't bra!


jo, om ni vill veta. jag är fortfarande arg för gårdagens incident med mitt student glas!!

Inga kommentarer: