2010-01-08

I can't wait to be on the road again

Nu är klockan halv 12.. då ska jag börja klä på mig och försöka få upp alla väskor på alla tänkbara platser man kan bära väskor på kroppen känns det som. Ändå lämnar jag lite grann som jag får ta senare. Oj oj, det kommer bli jobbigt att bära. Men som man bäddar får man väl ligga säger man ju.

Nu är lovet snart slut så det är dags att bege sig tillbaka till gnällbältet.
Lovet har varit bra.. Har varit i Gävle ett bra tag, sandviken några timmar, vemdalen några dagar. Har firat jul (och dagarna runt) med med majoriteten av familjen. Umgåts med mina lovely, tyvärr missat reunionen pga sjukdom, åkt bob och stjärtlapp och experimenterat lite hur man kan åka på dessa (;p), varit på buddy's ett antal gånger, åkt skidor och lite skoter i vemdalen, firat nyår där vi åt gott och fick oss en del goda skratt, kommit tillbaka till gävle där det varit, som Catharina så fint skrev på sin blogg, girlpower här på smaragd.. Jag, Catharina, Ronja och Lova har varit hemma. Har varit i Marias nya fina lägenhet och haft utflyckt, har tittat på sex & the city och mongat mig med maria.. ja. Det skulle jag väl kanske tro är det mesta av vad jag gjort.

Nu ska jag nog snart klä på mig. Hej så länge!

1 kommentar:

alexandra sa...

haha, hon kan vara det ibland va?! ;D