2010-01-21

-

Nu sitter jag här med vänner på tv och annat roligt på datorn min. Jag är också trött som en gnu så sängen min ser ruggigt skön ut. Det som intresserar mig minst av allt just nu är att fixa med den ganska stora tvätthögen som ligger på mitt golv just nu.. Värsta är att jag måste göra det. För det blir aldrig helt torrt i torktumlaren så jag måste placera ut tvätten lite här och där för att få det att torka. Gör det inte = Luktar inte gott i morgon (eller någon dag senare för den delen då.). Usch vad jag inte vill. Jaja, får belöna mig med den sista B&J som finns i min frys. Finns typ bara 5 tsk kvar. Men jag blev tvungen att spara.. Måste få lite sånt efter att ha varit duktig med hemma arbete. :p I'm telling you baby. It's all in the way you look at things! ;D

jaja iaf. Har varit i skolan idag.. Försökt att prata teckenspråk med KNUTNA händer. Där har ni en utmaning om ni känner för det. hahah, ganska roligt faktiskt! XD
Innan skolan vaknade jag hos Louise efter att ha sovit i några, få, timmar. Har varit att titta på film hos henne och robert med två till (och alexandra en stund.) Blev bl.a Zombieland, typ parodi på zombiefilmer. Men först av allt blev det Cloudy with a chance of meatballs. Hahah, så jäkla rolig film. Jag var lite tveksam till den från början måste jag säga. Men damn va rolig! :D Vill se den igen. Typ nu. :p Andra filmer vi såg.. vet jag inte om vi ska tala om. hahaha! Men har iaf nu sett klassikern som tydligen alla måste ha sett ngn gång i sitt liv. hahahaha!! Det tycker jag beskriver filmen ganska bra!


Btw, ansiktskrubben som jag pratade om tidigare, den jag gjort själv, har jag provat nu. Jäklar vilken len hy man får kan jag ju säga. Jag har vanligtvis ganska len hy.. Men efter att ha använt den här. Wiho. Nästan så jag inte kan sluta ta på mitt ansikte. Babyrumpa (ruuumpa) släng dig i väggen! ;D Nu blev det ett sånt där långt inlägg igen. Men ja. Så blir det när jag inte skriver varje dag, några gånger om dagen. :p Men hej svej leverpastej tycker vi inte om.

2 kommentarer:

Louise sa...

alla filmerna var bra :)

och btw...

"WE DO THE WIERD STUFF!"

Johanna sa...

Jag kan bara gissa vilken film ni såg!! :P HAHAHAH