2010-01-24

det är fan inte okej att råna en ananas

Jag har precis haft ett riktigt "aaaaha" moment! Detta moment handlade om Richard Ulfsäter, ni vet Steffen i playa del sol. Han som är på bild här till vänster! ;) Jag har varit så irriterad när jag sett serien för jag VET att jag har sett honom någon annastans. Men jag har verkligen inte kommit på vart. Sånt är så sjukt irriterande. Men så gick jag igenom en del bilder på min dator.. och helt plötsligt så bara "!!!!". (förstod ni reaktionen jag fick? ;p) Då kom jag helt plötsligt på det, konstigt va, när beviset var rakt framför mig. haha. :p Iaf så kom jag på att jag inte bara sett honom någon annastans.. jag har sett honom Live någon annanstans. I 3:an på gymnasiet när jag och fröken Niska fick chansen att åka till söderhamn för att se på teatern tusen och en natt, för att spionera och få lite inspiration till vår slutproduktion ;p, genom skolan Så var alltså Richard Ulfsäter en av skådespelarna!! Förstå hur skönt det är att äntligen ha kommit på det! Jag menar hur länge sen är det han började va med i serien liksom?? Har du tänkt på att det är han Linn?

(<-- Richard som Steffen i Playa del sol.)



(Richard i tusen och en natt, bilden jag hittade på datorn. -->)


Annars idag har jag packat lite, gått en promenad runt fellingsbro och ätit pizza tillsammans med Maria som är ca 30 mil ifrån mig. Men ett distans problem när man ska äta tillsammans är inte något som två vänner inte kan lösa.

Nu har jag bara EN fråga.. För ett tag sen, nått år eller så, så gick det en läkerol reklam på tv med en man som stod på en scen, (brevid en talare tror jag) i kostym och sa något på engelska. Väldigt specifikt va? ;p Den mannen har jag också varit sjukt irriterad över vart jag sett honom förut. Du vet Jojjo, du har också varit irriterad över honom. :p Jag börjar fundera om det är samma person?! Men jag hittar ingen bild eller något klipp av den reklamen på nätet. Är det NÅGON som vet om det är samma person eller inte? Detta är väldigt viktigt.. Riktigt i-lands problem :p hahah!

2 kommentarer:

Linn sa...

HAHAHAHAHA nej det har jag inte tänkt på men ta mig tusan, det är han! HAHA!

Johanna sa...

har du kommit på vem läkerol mannen är ???? :)