2010-01-30

I've got life, life, life, life, life, liiiiiife!

Nu är jag örebroare. Stolt sådan t.o.m.!
Jag bor nu på norr, rätt ordentligt centralt om man frågar mig! :D Jag är klar med det mesta. En del prydnadsaker och sånt som det ska hittas plats till, lite tavlor och dyl. som ska upp på väggar och lite lådor som ska ner till förrådet. Men annars så! :) Jätte, baota tack till mamma, kari och minnaloo som har hjälpt mig att flytta och hjälpt med en massa saker.. ni blev också första att besöka och sova hos mig här på norr! :D

Jag är också glad för det känns redan som att jag fått lite av ett liv tillbaka. haha, låter kanske lite väl djupt. Men seriöst. Idag är ju första dagen som jag bor här, hela dagen alltså :p, och jag har redan haft en vän här. Louise.( http://www.lunalooney.blogg.se/ ) är det som varit här! :) Under hela tiden i fellingsbro så hade jag en person, som inte tillhörde familjan alltså, som var dit. dvs jag hade besök EN gång där. Jag var väldigt glad att Jossan kom och tittade på film hos mig då. Men jag hade gärna haft det oftare, av en massa människor. Jag som älskar (eller ja.. behöver är väl egentligen ett bättre ord :p) människor runt mig väldans ofta. Så jag är, om ni fortf. inte fattat det, riktigt jätte glad att jag äntligen bor inne i stan! :D Lycka!

Så mycket lycka att jag t.o.m. bjuder på mongo bild! :D I min nya lägenhet.. Som man på bilden verkligen ser hur den ser ut, eller hur? ;)

4 kommentarer:

alexandra sa...

congratulations too the new appartment in the city!!! :D
Hehe, besöket som skulle ha blivit kan vi ju ta när vi träffas :P
Ja absolut, jag kan ju höra av mig kring lunch imorgon så får vi se hur läget ser ut :D

Louise sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA en gång. " ".

Och jag gjorde igen, det gick bort lite mer. men det typ sjunker in i soffan, alltså medlet. ska det göra det? jag försöker torka bort, men jag får typ sätta mig på pappret för att det ska suga. haha. suga.

nu ska jag dansa lite till the Baseballs. Umberella. herrååå

Louise sa...

AZUM! RICK SPRINGFIELD!!! det är såååå sexan för mig. sjätte klass alltså. eller sommarlovet 6an-7an. <3 den och summer of 69. love it.

och man ska typ torka upp det efter 5 min. men det kanske ska torka sen. det blir nog bra det här.

nu ska jag blogga mera!

Deaconess sa...

wiiiiiihaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!Man ser verkligen vilken fin lägenhet du har på bilden...hahaha...eller???
Kramå kram...