2010-01-12

it's a little bit funny..

Ja tänk för det är det.. haha!

Men ja, nu är jag tillbaka i "felle" igen. Har ätit en STOOR portion mat och tittat på komedier på 5:an än så länge.

Igår så var det skola igen. Jag hade roligt.. såklart! Mina kära klasskamrater var ju där. :)
Efter skolan så åkte jag med Alexandra hem till henne och satt där ett tag.. åt lite ägg mackor. ^^ Halv 7 började afron på njoy (gymmet där jag har kort! :O) - Alexandra kom på att vi ju kunde gå på afron innan vi skulle iväg på streeten igår. Jag var.. OFC på den idéen. Wonderful. Afron var jätte rolig, såklart. :) Sen for vi iväg till dansstudion för att dansa, riktigt taggade var vi. Men icke då.. det är för få människor som är intresserade av just den kursen. Så dom kan inte ha den den här terminen. LITE bumed kan jag ju säga. Men det finns två andra danskurser som vi kanske skulle kunna gå på. Det är bara det att dom kurserna är 14+ ist för 20+, som den kursen vi skulle ta skulle va. Men men. Får se hur det blir. :)
Efter det blev det iaf att åka hem till Alexandra igen och äta god mat som hon gjorde och sen titta på vänner (och äta piggelin. mmums! :p). Efter det blev det sova. Och oj vad det svårt att komma upp i morse då. Men men.. kom bara typ 4 minuter sent. Så det är lugnt. :p

I skolan blev det iaf bara flumm typ. Men mer hade jag ändå inte orkat med. :p Bara så ni vet.. Jag funderar nu på att ta ett bad. Får se hur det blir med den saken. :p Hej då. Vi hörs senare..


tänkte lägga in en liten bild till all the ladies. En manligare man får man väl leta efter.. Mmmums!*
*hahahaha! XD

2 kommentarer:

Johanna sa...

mmm... i love the hoff!! :P

Deaconess sa...

Men tack för den då...bilden..så var denhär dan förstörd--blååårkkk...glääähh...ääärrggg!!!!!!!