2010-01-06

It's legen... wait for it.. wait for it..

Hej Sophia heter jag och jag har ett litet fel på mig. (Ja jag vet, finns nog fler än ett men nu är det ett jag fokuserar på. :p) När jag väl har något att blogga om, vilket jag absolut har nu, så orkar jag aldrig. Men när jag inte har något speciellt som hänt i mitt liv alls.. Ja då jävlar har jag minsann inspirationen. :p
Men ska jag försöka lite iaf.

Nu har jag att berätta om vemdals-trippen över nyår och dagarna runt omkring.. Men jag orkar inte berätta så mkt. Hur kul som helst var det iaf. Jag, Linda, Fredrik, Mats och Joel.. haha Sicket gäng. Blev en rolig och intressant resa från onsdagen till söndagen. En del skidor, lite skoter, lite bastu, en hel del goda ätbara saker, intressanta synes och berättelser, mkt michael jackson, mkt rabarber-svajs prat och ja.. t.o.m. bingolotto (omg)! Mer uppdatering och bilder borde komma senare. För jag vill.. Men orkar verkligen inte för tillfället. Tack för resan iaf. :)

Idag har jag invigt marias nya fina lägenhet med henne. Hade lite "utflyckt" där. Blev lite lätt(?) fettande och lite annat mongande som vanligt. hahah. Hon kommer få det riktigt bra i den lägenheten.

På fredag bär det iaf tillbaka till Örebro. Så ni alla vet. Då är det typ att komma hem och börja packa allt i lådor igen. Flytt om inte allt för länge sen. Kuligt.

Nu är det HIMYM. Vi höres. Good night.

1 kommentar:

Deaconess sa...

Värsta coooola bruttorna juh!:D