2010-01-10

dance to the music

I morgon är det måndag! Det tycker jag om! Orsak? Då börjar skolan igen! Jag tycker om skolan. Det har jag alltid gjort. Jag förstår inte varför folk inte tycker om skolan? Eller ja, visst förstår jag den delen där man inte vill plugga eller ha läxor. :p Men skolan är ju mkt mer.. Skolan är underbar! Svar nej.. jag är ingen nörd. Jag bara låter, ser ut och agerar som en sådan ibland. :p haha! En annan orsak som gör mig jätte, jätte glad att det är måndag i morgon är att i morgon får jag gå på min första dansklass sen.. ja sen jag slutade gymnasiet! Ååh vad jag har saknat danslektioner! Det har gått mer än 1,5 år sedan sist. Jag förstår inte hur jag har låtit det gå så lång tid. I morgon är det iaf street med Alexandra i klassen. [PI][PI][PI] roligt! Nu vill jag bara dansa jazz, show, step, salsa, balett, swing och en massa andra stilar till. Som jag älskar att dansa!

Nu måste jag hoppa i duschen (ja, bokstavligt talat hoppa i duschen.) Det orkar jag egentligen inte med. Men som jag måste. Jag vill inte heller.. för jag kommer frysa ihjäl när jag kommer ut från badrummet. För min lägenhet är as cold as ice! Brrr! Ja. Det var det det. Vi hörs.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Hörde att du anmält dig till flera danskurser... KUL! jag vill å! :)

alexandra sa...

Vad fan det var ju inte direkt länge sen för dig ju... Senast jag tog dansklasser var när jag tränade discodans när jag var 10 år...

Yeah, thats right, det är med andra ord typ 16-17 år sedan. Så räkna med en vilsen, osmidig och otränad tant på golvet ;D

Men fan vad skoj det ska bli :D