2010-01-17

uuh girls just wanna have fun

And I'm back in the game!
Jag har varit i Örebro från fredag morgon (när jag paffade till skolan) tills att jag tog bussen hem igen vid 14 tiden idag. Har varit "bosatt" hos Alexandra hela helgen. Det började med att vi direkt efter skolan begav oss till njoy och gick på ett afro pass. Riktigt roligt. Ännu roligare att den här gången var det hon som fick träningsverk i ryggen och jag fick ingen träningsverk alls. När vi var på afro i måndags så var det minsann tvärtom! :p haha. (ja det är sant.. är man lättroad har man roligt oftare.)

Efter det blev det bege sig till henne, möttes av Louise-pouise på stan och hon promenixade med oss. Jossan, aka Loppan, kom in till örebro strax efter 19 och kom och joinade oss. Det gjorde Louise också sen. Blev vänner, dr.horrible(...?) och baksmällan! Fun. :) Sen babblade vi.. babblade och babblade lite. Om en hel del saker. Det är nästan alltid roligt det med. ^^ Louise paffade hem där vid.. 04(?) tiden och jag Al. och Loppan och babblade lite till tror jag och sa sedan god natt.. höll inte så länge. Alla hade blivit så pigga helt plötsligt så vi började spela lite kort istället. Jag tror att det hette "plump". :) God natt blev det vid 05 - 06 tiden. Som det ska vara på helger med sällskap? :p Dagen efter blev det chips frukost och blablaande i Al.s säng vid 9-tiden framåt. Sen frukost till vänner och sånt smått och gott.. Dagen flög förbi med tur till willy's kortspelande (där louise hade joinat oss igen.) och mera film.. Denna gång skräckis. "The unborn". Den var väl.. intressant. :p Helt okej, men lite löjlig vid vissa tillfällen. Coolaste att jag var snäll! Jag skrämdes inte ens EN gång under hela filmen. Men tro mig.. jag ville! ;D

Mitt i där någonstans kom Anna och doffe, hennes hund, och joinade oss. Efter filmen for Loppan iväg till ping igen och vi som var kvar tittade på ännu en film. Kan hända att den heter hemma bäst. Ni vet den där med Sarah Jessica Parker och Matthew Mcconaughey. Jaja, det blev lite till prat. Och sen åkte dom iväg igen. För mig och Alexandra blev det lite mer kortspelande, 500! Sen lite vänner i sängen sen sov vi. I morse när vi vaknade var det frukost med 500 spelande och sen var det dags för mig att bege mig. Ja det var hela min helg det. Undrar om det är någon som orkat läsa genom allt det här? Hm.. :p Blir några kortare inlägg senare så att.

Idag har det varit mer vänner tittande och matlagande och (just nu) persikokräm. ^^ Det är gott det. Ska snart dricka lite av mitt russian earl grey som jag fick av Al. :)

Så hur såg eran helg ut då? :)

1 kommentar:

Deaconess sa...

..inte fullt sååå härlig helg men inte långt från:D kramkram