2010-01-31

I'll be there for you, when the rain starts to pour

Hallelåja. Nu sitter jag här i min norr lägenhet. :) Dagen har varit bra. Vaknade efter en skön natts sömn. Traskade iväg till ICA (wiihoo!) för att köpa lite bröd att ha till frulle! ;) Senare, där vid två tiden, så dök Alexandra upp här hos mig. Vi hade bestämt oss för att titta på vänner. Enbart vänner skulle tittas på.. sagt och gjort. Enbart vänner tittades på. Det känns så skönt att ha en människa som är lika nörd, eller fullkomligt över normal, när det gäller serien som jag. :p haha. Men iaf. Vi hann nästan genom en säsong. Det tar längre tid än vad man tror. Vi listade nämligen ut att det skulle ta ca 3,5-4 dygn att titta genom hela serien, alla 10 säsonger alltså, i sträck. Men det skulle vara roliga dygn. Vi ska prova vid något lov att se hur länge vi orkar. Det blir skojsigt det. ;) Vi hann föresten också med att spela lite TP. :)

Jag har föresten idag också skaffat mig ett (tillfälligt) ICA KORT! :D Äntligen. Hahah. Medans andra barn drömde och ponnysar och bilar så drömde jag om hur jag ska införskaffa mig ett ICA kort när jag flyttat hemifrån. haha. Alla kan vi ju inte vara helt 100?
Men det var nog det. Ska väl lägga mig och sova om en stund.. Det bästa är att i morgon, då tänker jag sova tills efter att min buss från fellingsbro vanligtvis skulle gått. :D

You gotta love living in the city! hahah. :p
Pusshej.. vill inte ha leverpastej!

2 kommentarer:

alexandra sa...

Ja jag får se till att hojta till när så blir :P Häftigt med sällskap på den långa resan, sist jag åkte åkte jag själv, visserligen nattåg så man sov ju ändå rätt mycket, men det var ju inte speciellt roligt ändå, även om själva besöket sen gjorde det helt värt det :P

Ja, enbart vänner i flera dygn, så jävla häftigt, we gonna do that!!! :D

alexandra sa...

Haha hur kunde jag veta vad du skulle skirva i kommentaren tro?! ;D