2010-01-14

JAG HAR COCA COLA!

Det var väl ungefär det jag hade att säga idag. Varit sjukt sugen på det och nu har jag det.
Minst lika gott som jag förväntat mig hela dagen. Mmums!



------------------------------------------------------------------------------------


Jo en liten grej till. Det kommer bli ett bra år för mig och mamma.
Jag frågade the magic 8 ball.

fråga 1. - Magic 8 ball.. är det i år mamma kommer att blir rik?
svar 1. -YES

fråga 2. - Magic 8 ball.. är det i år jag kommer att bli rik?
svar 2. -ABSOLUTELY
Looking good mother, looking good. Så, vem mer vill "ask the magic 8 ball?"
-----------------------------------------------------------------------
fråga 3. Magic 8 ball.. kommer Catharina bli rik?
svar 3. YES IN DUE TIME

fråga 4. Magic 8 ball.. eller kommer någon i Catharinas närhet bli rik?
svar 4. WHO KNOWS

-----------------------------------------------------------------------

fråga 5. Magic 8 ball.. är fäbodjäntan bra?
svar 5. GO FOR IT

fråga 6. Magic 8 ball.. har louise kladdkaka hemma?
svar 6. YOU CAN COUNT ON IT

fråga 7. Magic 8 ball.. kommer louise ta hand om den rena tvätten någon gång under den här veckan?
svar 7. TOO EARLY TO PREDICT

4 kommentarer:

Catharina sa...

oj va bra det låter med att bli rik.. hur ser d ut för mig då? blir jag d själv eller måste jag räkna med nån annan kanske? jo det gick nog bra på baby simmet och d var så varmt och skönt i vattnet..34 grader..härligt..kram kram

Louise sa...

jag vågar inte fråga om jag blir rik, jag kommer bara bli besviken :P

fråga... om... Fäbodjäntan är bra. och om jag har kladdkaka hemma (jag vill veta om den kan ha fel ;P) och så kan du fråga... kommer jag att ta hand om den rena tvätten någon gång under den här veckan. :D

catharina sa...

jag var också rädd för svaret om min rikhet, louise, men helt ok svar ändå. =)

Louise sa...

vilken duktig boll. jag har faktiskt kladdkaka hemma. och jag vet ännu inte hur det blir med tvätten... nu ska jag komma på fler frågor.